بررسی اهمیت استفاده از اطلاعات تجدید ارائه شده در پیش‌بینی سود و رتبه‌بندی شرکت‏ها

محمدجواد ساعی؛ محمدعلی باقرپور ولاشانی؛ سید ناصر موسوی بایگی

دوره 21، شماره 8 ، دی 1393، ، صفحه 175-201

https://doi.org/10.22067/pm.v21i8.45864

چکیده
  چکیده در این پژوهش با استفاده از اطلاعات 1603 مشاهده، دردوره 1380 تا 1387 به بررسی معنی‌داری تفاوت مبلغ ارائه اولیه و تجدید ارائه اقلام سود و زیان و سود (زیان) انباشته و هم‏چنین اهمیت استفاده از اطلاعات مالی تجدید ارائه شده در مدل‌های تصمیم‌گیری پرداخته شده و در این راستا، بررسی پژوهش حاضر به مدل پیش‌بینی سود اسلوان و مدل رتبه‌بندی شرکت‌‏‏ها ...  بیشتر