رشد و توسعه عملکرد مالی و ارتباط با مشتری در صنعت بیمه از طریق تاکتیک‌های بازاریابی رابطه مند

آذرمیدخت کمالی وحیدی؛ معصومه عربشاهی؛ امید بهبودی

دوره 29، بهار و تابستان 1401 ، مهر 1401، ، صفحه 137-167

https://doi.org/10.22067/mfe.2022.73435.1127

چکیده
  در عصر حاضر، کسب‌وکارهای مختلف و به‌ویژه شرکت‌های خدماتی باید از اقدامات بازاریابی متنوع برای ایجاد ارتباط کارا با مشتریان استفاده کنند تا شرایطی را به­وجودآورند که منجر به تعهد و ایجاد وفاداری در آن‌ها گردد. به همین دلیل، حصول اطمینان از اینکه راهبردهای بازاریابی مبتنی بر رابطه منجر به بهبود عملکرد شرکت‌ها می‌شود، اهمیت یافته ...  بیشتر

احصاء مولفه‌های کارآفرینی شرکتی و بررسی رابطه آن با عملکرد مالی شرکت‌های منتخب

حسین تک روستا؛ یعقوب مهارتی؛ مصطفی کاظمی؛ محمدحسین مهدوی عادلی

دوره 27، شماره 19 ، خرداد 1399، ، صفحه 83-110

https://doi.org/10.22067/pm.v26i18.81758

چکیده
  در دهه­های اخیر و در گستره رقابت جهانی، فشار بازارها و همچنین سازگاری با تغییرهای محیطی، سازمان‌ها به منظور بقا نمی­توانند فعالیت­های خود را فقط در بخش­های خاصی محدود کنند و لازم است تا در فرآیندهای کاری خود تحولاتی را ایجاد نمایند که به طور معمول این تحولات؛ با بهبود فرایندها، ایجاد کسب و کارهای جدید، خرید سایر شرکت­ها ...  بیشتر